Pilátes - břicho + obrázky :)

18. února 2009 v 20:57 |  Cvičení


Stovka - zahřátí



1. Lehněte si na podložku v přípravné pozici. Ruce položte na bříško.
2. Zvedněte obě nohy a ohněte v kolenou do úhlu 90 stupňů. Pánev a záda tlačte k podložce.
Klidně dýchejte a paže nechte položené podél těla.
3. S výdechem pomalu přitahujte bradu k hrudníku a zvedejte ramena spolu s nataženými pažemi ke kolenům. Záda jsou na podložce, bříško zpevněné, ramena tlačte od uší. Tělo musí být zpevněné, abyste udrželi stabilitu. Natáhněte nohy do prodloužení.
4. Vydržte v pozici a prodýchejte, dva krátké nádechy a výdechy po sobě s akcentem na druhý z nich.
5. Následuje deset hlubokých nádechů a výdechů, hlídejte si ploché bříško a záda přitlačené ke zdi.
6. Při výdechu povolte nohy, ohněte nad sebe a položte záda a ramena na podložku. Můžete položit nohy na podložku a prodýchat, nebo opakovat c
vik.


Posilování bříška

1. Lehněte si na podložku v přípravné pozici.
2. Při nádechu stlačte lopatky k sobě, ramena nezvedejte, ale tlačte od uší, záda musí ležet na podložce, bříško je stažené. Paže si můžete dát za hlavu jako oporu, nebo mohou ležet podél
těla a zvedat se spolu s hrudníkem (máte-li je za hlavou, cvičení je obtížnější).

3. Při výdechu, rolujte bradu k hrudníku a snažte se odlepit lopatky od podložky tak, abyste zkracovali břišní svaly. Nikdy se nezvedejte úplně, stačí mírný pohyb ke zvednutí ramen a
lopatek těsně nad podložku. Pánev a bříško vtahujte k páteři, záda leží celá na podložce.
4. S krátkým pomalým nádechem v této pozici vydržte.
5. S výdechem se položte zpět na podložku.

Cvik opakujte 5-10krát.


vybrala jsem jen ty lehčí a srozumitelnější.
další na: http://www.tretivek.cz/images/cviky/prirucka%20pilates.pdf
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Christyne Anne Christyne Anne | Web | 19. února 2009 v 19:20 | Reagovat

čeho..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama