11.2.2009 - zase?

11. března 2009 v 19:53 |  Keci
Zase sem jedla - sladký. Ne, že bych se přejídala, ale prostě sem to ňák nezvládla. Dneska sme psali čtvrtletní písemku z čestiny. To bude zase hrozný. A nevim jak mám cvičit. Chtělo by to ňáký taneční kroky.
Zase sem se začala těšit na jaro. Až nebude tak hnusně a začne pořádně svítit sluníííííííčko :)
Až nám učitelé přestanou nakládat. A mohla bych zase začít cvičit. Ne že by se mi chtělo :D ale asi budu muset :P
No nic.
A co vy?
Jak se vám daří?
Co cvičení?
A co škola?

XD
 

10.3.2009 - ach jo

10. března 2009 v 18:25 |  Keci
Ahoj holčiny,
pořád se cpu. Ale pořád. Dneska jsem měla hrozně čokolády. Jsem nemocná a nemůžu cvičit, tak přemýšlím, jak to mám udělat. K tomu nám ve škole zase nakládaj.
Bude 3.čtvrtletí a jelikož učitelé nemaj žádný známky budem pořád psát.
Věřili by ste tomu?

Doufám, že se vám dří víc než mě.
Nemáte ňákej dobrej tip na youtube na taneční video? Potřebovala bych něco podle čeho by se to naučila ;)
Třeba hip - hop nebo podobný...

Nízkotučná svačina

10. března 2009 v 18:17 |  Recepty

Je rychle hotová, pochutnáte si na ní a přitom na chvíli i zasytíte žaludek. Kdo by rád shodit nějaké to kilo, tento recept určitě uvítá, proto mu dietně pomůže zahnat chuť na sladké.

Ingredience:
1 bílý jogurt
maliny
banán

Ingredience:
Maliny necháme rozmrznout (třeba v mikrovlnce) tak, aby byly měkké a byla v nich i šťáva, která pak obarví jogurt. Banán pokrájíme na malinké kousky, protože je tu hlavně proto, že je sladký a nahrazuje cukr- můžeme ho i rozmačkat. Na hluboký talíř vyklopíme kelímek s jogurtem, vmícháme maliny a banán. Lehká svačinka je hotová...kdyby ovšem pro někoho byla málo sladká a chtěl hřešit, může do ní vmíchat trochu vanilkového cukru nebo použít sladký jogurt.
cca 1000kJ
 


9.3.09 - yohooo

9. března 2009 v 19:53 |  Keci
věřte - nevěřte máme opravenej net. konečně. celej tejden sem se nudila. knihovnu opravuju takže tam sem taky nemohla jit. no ale teď jsem tady a zese budu dřít, dřít a...dřít XD.

Jsem nachcípaná takže cvičim....ehm necvičim. Ale o víkendu sem byla lyžovat na místním kopečku :P
Minulý pondělí sem se nevážila protože sem na to zapomněla a teď se stalo to. Přišlo to. TO. Takže nemá cenu se vážit. Ale míry co sem si v Po měřila byly menší ...cca o 1cm XD.

no doufám, že teď se bude dařit nám všem :)

25.2.09 - všechno možný

25. února 2009 v 20:29 |  Keci
Tak každý ráno, nebo večer posiluju. O víkdendu snad budu cvičit, nebo, když nám nepude ten net, budu chodit na dlouhýýý procházky :D Ve škole je to hrůza. Pořád z něčeho zkouší, nebo píšem, nebo všechno naráz. Moc nestíhám jíst, ale počítám si ty 3 hodiny :D Doufám, že to pomůže. A dávám si menší porce. Nepotřebuju toho hory.

A jak se daří vám?

Kdo jí jogurty, přibírá méně

23. února 2009 v 19:37 |  Rady
Chcete hubnout? Jezte hodně mléčných výrobků, zejména jogurtů a kysaného mléka. Nové výzkumy ukázaly, že strava s vysokým obsahem vápníku neboli kalcia brání zvětšování tukových buněk, a tím i nabírání na váze. Zjištění publikovaná v zahraničí potvrzují i čeští odborníci. Lékařka Radka Braunerová z 3. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze vysvětluje, jak vápník působí - jde o pozůstatek mechanismu, který umožňoval lidem v prehistorických časech přežít.

23.2.09

23. února 2009 v 15:44 |  Keci
Tak holčiny moje moc se vám omlouvám, že sem včera nic nenapsala. A hádejte proč!
Nejen, že jsem tak natvrdlá a neumim zadat svý heslo, tudíž mi to oznámilo: překročili jste maximální počet přihlášení. Zkuste to za hodinu. Jenže se mezi tou hodinou po...l net a celej vypadl. Je s nim něco blbě a tak nám ho budou celej TEJDEN opravovat. Takže od cca pátku do cca neděle tu nebudu, protože to budou opravovat. Fakt super!

Aspoň vám řeknu, jak jsem cvičila atd.
Včera (neděle) jsem 15 min. dělala aerobik a posilovala. Dneska taky. K tomu jsem jedla každý 3 hodiny, za což jsem ráda. A váha? 51,4...tak, že by to konečně šlo dolů?
No nevím. Za tím pp.

21.2.09

21. února 2009 v 11:47 |  Keci
Dneska jsem cvičila hned po probuzení. Od zítřka zkusím, jak mi radila Miss.Doll™ jíst každý 3 hodiny. To abych si to počítala :D.
To je zatím všechno XD
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joj dneska jsem cca 23 minut "hip-hopovala"

No a když je ten víkend, tak bych mohla dát jídelníček, ne? Takže ráno vločky, oběd 3/4 pizzy a večeře půl jablka, půl pomeranče a kiwi :D

20.2.09

20. února 2009 v 21:22 |  Keci
Dneska jsem necvičila a cvičit nebudu. Musim si to vynahradit zejtra. No, ale zase jsem měla hodně malej oběd a žádnou večeři. Kdyby se nepočítali ty sladkosti cca 20 gum.medvídků, 2 palačinky, 8kostiček čokoládya 3 polomáčky, tak je to idealní jídelníček XD. I když bych se měla spíš stydět.

Spodní břicho

19. února 2009 v 19:53 |  Cvičení
Ach jo, to břicho. Tak snadno roste a tak těžko se cvičí. Totiž, aby bylo cvičení na břicho efektivní, je nutné cvik správně provádět, ne jen švihat sebou nahoru-dolů. Jitka Rubešová vám dnes vysvětlí, jakých chyb se vyvarovat.

Kam dál